Det är konstigt..

...hur de kan bli stökigare av att man städar, eller är det kanske nåt jag gör fel.

Jag har inte riktigt brytt mig om mitt hem på sistonde, och det syns. Allt som har pågått på jobbet med att byta avdelning, och sen att jag mer tog hand om mitt ex hem än mitt eget har nog lite med saken att göra.
Om det är något jag saknar med mitt ex så är det hans två galna katter, jag är en kattmänniska. Jag har två egna katter med, Snuttan och Morris. Dom är galna bägge två, fast på mycket olika sätt. Snuttan tycker inte om någon, hon är en riktig bitch som inte vill bli klappad eller hållen, om det inte är så att hon riktigt har bestämt sig för att all uppmärksamhet ska va på henne, då kan hon bli riktigt elak om man inte ser att hon vill kela. Morris är egentligen en kattunge fortfarande, men han är så stor. En riktig tjockis faktiskt, och han fattar ingenting och vill bara äta och gosa hela tiden.
Det är mina livskamrater :-)

Djuren i mitt liv; Snuttan, Morris, Berra (vovven, en bordercollie/norsk älghund som bor hos mor o far)

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0