Slappiskväll ute i skogen


Här sitter vi, världens mest sociala kompisar. tre personer i en varsin fotölj med en varsin laptop i knät. detta är att umgås på hög nivå när man inte setts på ett tag. jag sitter i min hörna och bloggar, i ett hörn har vi bil-letar aktivitet och sist men inte minst en som krånglar med inställningarna. mitt i den smeten en 7åring som spelar sina nya PS2 spel som tomten kom med. Hurra, teknikens under.
det är ändå väldigt skönt att komma ut hit till mina två vänner som bor mitt ute i ingenstans och bara vara oanträffbar. vi är också kompisar på det sättet att vi inte behöver underhålla varandra eller överhuvudtaget, umgås. det låter konstigt, men det är underbart.
jag behöver för övrigt en slappisdag idag. det var en hård utekväll igår, för att fira in mitt återinträdande singelliv. det var lyckat, men det blev såklart lite, mycke, men det är sånt man får leva med.

Nej, nu ska jag, visst, gå ut och hugga tändved så att vi kan få igång bastun. de ska bli skönt!

Säg nåt!
Postat av: anna

Vad kan du mena? vi var väl inge osociala... =)

2007-12-28 @ 11:14:55
URL: http://amatory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0