Insomnia = Bokmal

Inatt var en såndär natt igen. Jag får dom ibland, då jag inte kan sova. Då jag kan va hur trött som helst när jag gör mig iordning för kvällen och sen dimper ner i säng... Tre minuter senare är jag klarvaken, inte ett dugg trött. När man inte kan slå igen ögonen för huvet kan inte sluta tänka typ, på allt möjligt.

Så till slut.
Gav ja upp, och började läsa.
Läste klart "En shoppaholics bekännelser", hade 52 sidor kvar.
Sen då.
Inte trött då heller, inte en tillstymmelse till att kunna tvinga ihop ögonlocken.
OK. Nån mer bra bok i närheten. JA!

"Mina Hemligheter" - Sophie Kinsella även det...
SÅ BRA!
Så nu är den boken klar, den var inte i pocketversion vill ja tillägga.
348 sidor.
Nu då?
Trött? -Nej
så nu ska jag väl börja min dag.
Efter 5 timmars läsning



                                       image27                         image28

Som fotnot kan jag meddela att jag tydligen läser i en ungefärlig hastighet om 1.3 sidor per minut.
Rätt bra tycker ja.

Nje, de blir väl o svida av sig pyjamasen och svida på sig nåt annat och åka o handla lite, har ingen frukost hemma, och inte ett spår av mättheten från igårkväll finns kvar.

Har ni sovit gott?

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0