Learning by Living

Snart blir jag 24 år, och nu tänkte jag berätta för er vad jag har lärt mig under mitt liv hittills..

(oj, vart ska ja börja)    :-)

Skratta mycket
Bråka inte med mamma när hon är på dåligt humör
Lukta på mjölken om den stått länge i kylskåpet
Ibland, bara ibland, kan det vara en bra idé att tänka till innan man börjar prata
Tro inte på allt du läser
Sluta aldrig att lära dig nya saker
Omge dig med vänner som du betyder nåt för, och som betyder mycket för dig
Individualiteten är det viktigaste du har
Ett brustet hjärta kanske aldrig läker, men det slutar göra ont efter ett tag
Dina föräldrar är de bästa som finns, för att de är just dina
Låt inte dina kompisar få för fria händer med dig, det kan sluta med att man får springa för livet för att inte bli polsk hemmafru.
Var lite uppstursk ibland, håll käften ibland.
Nej, man kan inte få för mycke skor, däremot kan de saknas tillfällen att använda dem, och utrymme att förvara dem, tyvärr.
Dina katter älskar dig inte, men de kan stå ut med att du bor hos dom.
Man kan lära sig massor av film.
Men reklam kan göra en sinnessjuk, speciellt i radio.
Cykla inte på grusväg i nedförsbacke iklädd shorts för snabbt.
Ha många förebilder, endel av dem som liknar dig själv för de e bra för ditt ego.
Dina försök att passa in gör dig bara mer utanför.



And life goes on...



image25

Säg nåt!
Postat av: Anonym

Söt som socker! :D

2008-04-23 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0