Ledig dag = ?


Jag skulle kunna säga att jag ska göra något jätteglamoröst när jag tagit ledigt från jobbet.
Men sanningen att säga, så hade jag inte planerat längre än just till steget att vara ledig.

Tydligen har jag vid nåt tillfälle varit utom mina sinnes fulla bruk och satt upp en tvätttid för idag också, hur hände det? Det är ju fint väder ute, jag vill vara ute... får väl gå ner till tvättstugan och börja då, sen blir de balkongen och plöja igenom några sidor i "en shoppaholics bekännelser". Den boken har legat lite på is ett tag, men nu har jag riktigt kommit in i den, nu när hon ska lösa sina ekonomiska problem genom att bli miljonärsfru... suck, männskan tänker inte klart :-)
Men vem gör de

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0