LiLLASYSTER på PiP

               

Klockan 13.30 på fredagen, i gassande solsken och med en lagom baksmälla platsade vi oss på en lagom trång plats en bit från scenen för att invänta det vi kom till Putte i Parken för att se; Lillasyster.
När de intog scenen och drog igång med låten Kräkas så tog det cirka 2 sekunder för mig att inse att detta skulle överstiga mina förväntningar!
Jag upptäckte Lillasyster när de dök upp på MTV med Rihannas låt Umbrella, vilken de gjorde sinnessjukt bra. Gick in på youtube för att söka lite mer på vad de gjort och hittade Live versionen av Nu har jag fått nog av dig och Videon till Berätta det för Lina.
Sen var det bara att sätta sig i bilen och åka till närmsta skivaffär som ligger i Örebro och köpa Hjärndöd musik för en hjärndöd generation.

Åter till framträdandet då.
När gitarren kom fram så var det bara att ställa in min billiga rosa digitalkamera på video läge för att få favoritlåten inspelad på den sämsta videoupptagningen i mannaminne, men vad gör det.
Det tog ju slut alldeles för fort till refrängerna av LOK står när de andra faller och Linda
Men lycka var när de sprang in och våldsgästade på Hardcore Superstars konsert senare på fredags kvällen.
Den var förövrigt också i sin helhet väldigt bra!





Lillasyster diggar till Hardcore Superstar.....




.... För att sen ge sig in i matchen.



Här har ni en annan grej de gjort tillsammans...
LOK och Hardcore Superstar - Staden Göteborg

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0