Blogg tips

Pratade med en arbetskamrat idag, han ville höra hur det var med mig och det uppskattar jag verkligen. Kom fram till det faktum att det kanske är nyttigt för de på jobbet att se mig som den jag är; en ung tjej som kanske inte alls klarar allt fysiskt och mentalt.
Jag är ju en väldigt envis människa, har ju det här i mig att "jag klarar allt som ni klarar", fast det är ju inte sant.


Till något annat.
Lite Blogg Tips :-)

Familjen
Mina underbara vänner, och föräldrarna till min andra gudson Zeth; Tez och Mattias har skaffat en blogg där de talar om vardagsbestyren, barn snack, och annat.



Säg nåt!
Postat av: Tobias

svar: åh va glad jag blir :D så snäll kommentar :) sköt om dig :D

2008-08-27 @ 22:18:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0