What is love?

It is all tears   :-)



Open your arms and let me show you what love can be like
It's all tears and it will be 'til the end of your time
Come closer my love
Will you let me tear your heart apart?
Now all hope is gone so drown in this love

I'm waiting for you to drown in my love
So open your arms
I'm waiting for you to open your arms
And drown in this love

So my love your laughter is finally turning into tears
And you're begging for more though the end is getting near
come closer my love
I'll violate you in the most sensual way... until you drown in this
love

-HiM (nej, jag är inte emo, jag bara lyssnar på all sorts musik)


Nope, mitt hjärta har inte brustit.
Jag har bara kommit till ett av mina stadier i livet. De där som jag trillar in i ibland. Då jag hör min mors röst ekandes i bakhuvudet om "hur jag aldrig kommer hitta någon som står ut med mig ändå, haha" Mamma tycker precis som jag om att vara ironisk.
Vad krävs för att få ett förhållande att funka? Hur fan lyckas man sig in i ett förhållande överhuvudtaget? jag verkar behöva hjälp på det här området. Allså, inte hjälp med att skaffa en karl, det är jag jättebra på; utan att få dem att stanna kvar, du vet, till döden skiljer oss åt och allt det där. Eller iallafall en bit på g åt det hållet.
Är romantiken död och jag bara har missat att läsa dödsannonserna i tidningen den dagen? Och vad är det då som har ersatt romantiken? Eller har proportionerna bara krympt, är vi så stressade att vi inte har tid för romantik på riktigt?
I sånna fall tror jag att jag vill återuppliva den, för jag vill inte nöja mig med en gratis drink och lite halvseriöst mellansnack. Ska man ge upp drömmen om det perfekta förhållandet och, nöja sig med ett som är okej?
Nej, jag tror på romantiken; den måste finnas där ute någonstans.
Jag kanske inte har allt klart för mig vad gäller det som jag tycker är romantiskt, men för er killar kan jag ge en hint om vad som inte går hem väl i casa su Soffie
exempel följer
"snygg du e i håret,, ska vi ha sex?"
"du e så snäll och go,, som kommer och hämtar mig från puben"
"jo, jag hörde att du mår dåligt,, så då ska vi inte ha sex allså?"
"ja tänkte vi skulle hitta på nåt bara du och jag,, men sen dök polarna upp.."
"jag förstår att du känner så, men de gör inte mig något"


Kanske är inte utbudet så dåligt, kanske är det bara jag som är så dålig på att välja.
Bara fortsätta leta.

Säg nåt!
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

texten lät ju lite sorgligt så jag tänkte ställa frågan om hjärtat hade brustit men så längre ner skrev duatt den inte hade brustit

2008-08-26 @ 07:36:51
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

texten lät ju lite sorgligt så jag tänkte ställa frågan om hjärtat hade brustit men så längre ner skrev duatt den inte hade brustit

2008-08-26 @ 07:36:52
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Erik Keding

Romantiken finns absolut, gäller bara att leta under varje sten och hitta den!

2008-08-26 @ 17:39:57
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

någon på namn kåt janne har svarat dig i min blogg

2008-08-26 @ 19:30:06
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0