Svårt med CV, och ett livsmotto som sprack

Allså, jag måste säga att de här med CV är ingen easy grej att göra. Men nu är det gjort, det var mitt mål för eftermiddagen.
Tyvärr så sov ja ju då bort eftermiddagen när jag kom från jobbet och vaknade inte förn klockan var halv åtta. Men sagt ska bli gjort, de måste vara så, annars blir de aldrig av. så nu är klockan 02.20 och jag är klar.
Nu ser ja dock ingen mening med att gå och lägga mig när klockan ändå ringer 04.50, så nu får ja hitta på nått att göra i ett par timmar, en bok tror jag. Men vilken? håller på och läser en tre olika :-)

jaja, mitt motto, de där ljuset som gick upp då... jo, de tog sin stund, och det är inge stort egentligen. en ekvation som jag har lixom haft som livsmotto eftersom den inte går ihop (psykologiskt matematik)
grejen med den var iaf att den var uppbyggd på ett sätt som gör att det inte ska gå att lösa till det talet som är svaret. Men de går ju visst ihop, för de kan inte vara nåt annat, så nu spricker hela min livsfilosofi.
Det var ju mitt motto just eftersom svaret var enkelt, frågan ännu enklare, men uträkningen hopplös...
Precis som livet!!
meningen med livet=lycka, vad är svaret= bli lycklig, hur då?= omöjligt.
men om uträkningen är ju löjligt enkel när man helt plötsligt utan att man ens tänker på den ser den från ett annat håll...
Så då är livet egentligen enkelt också? om man bara ser de ur en annan synvinkel?
Nej, lycka är inte enkel, inte ens om man tror det.
Jag antar att man får vara lycklig i det man lever, med det man har.


P.S
I huvudet på Carolina Gynning... Underbart! Love it! hon e ju helt sinnessjuk, dessutom så ser de alltid ut som att hon stirrar ner en med de där ögonen. Men hon bryr sig inte om hur hon beter sig. Gynning hanmar i dagens spotlight!

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0