Äntligen stallet

Efter ett långt uppehåll kom jag äntligen nu idag iväg till stallet med Marie. jag har verkligen saknat det, men det fick bli ett uppehåll från det, och alla andra intressen med för övrigt, pga hur jag jobbade på min förra avdelningen. det var det som verkligen inte var bra med det stället, man kunde aldrig göra upp några planer då man aldrig visste när man kom från jobbet. nu har jag iallafall fasta tider att gå på.
anyway
marie har en ny häst nu, scarlett, som är tre år och inte inriden ännu. så den ska jag börja hjälpa till lite med nu. som jag sa till marie så gör ja detta mest för min skull, stallet och hästar är verkligen det som gör mig lugn, och det stället där jag inte tvivlar på mig själv för jag kan känna att jag har kontroll. Hennes gamla häst, Sackum som jag hjälpte till med förut, som jag älskar, har den andra skötaren, Sandra, tagit över nu. Sandra är jätteduktig.

jaja, nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig när jag ska ut i morrn, för jag åker direkt från jobbet på gallej, så jag måste bestämma mig idag, vilket kommer bli svårt eftersom jag aldrig kan göra just det när det gäller kläder... bestämma mig.

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0