Arbetskamrater allså


smått har ja skämtat denna vecka om att det inte finns en karl på de där bygget som står ut med mig ett helt skift utan drar i förtid lite smuget sådär. och jag deklarerade igår till en av truckisarna, jimmy, att jag börjar ta det personligt, det måste va mej de e fel på som skrämmer iväg alla karlar. dum som jag är så fråga jag då han om tips för bättring... dumt... jimmys svar... "klä av dej naken o sitt här ska du se att de inte drar"
hejja jimmy, nog me förslag, de tar vi... eeh, not.
jag kontrade med att det nog skulle bli lite dragit och kallt, speciellt då om man ska ut på lagret och cykla.
detta kom då ralf med en lösning på idag vid skiftbytet, genomskinlig termo kroppsstrumpa. hejja ralf, nog me förslag, uppfinn en du så lovar ja att jag ska ha på mig den...

har för övrigt fått ett smeknamn på jobbet; Skogås.

tydligen var det hysteriskt roligt att jag läste lite tokigt på en lastningslista och därmed skulle försöka få en lastbilschaffis att åka rutten karlskoga-stockholm-malmö.. hur i h-vete ska ja kunna veta vart skogås ligger? geografi, vaddå?

och nu ska jag fasta... tills i morrn kl 20.oo då jag ska klara mandomsprovet för att visa att jag tillhör utlastningspersonalen. en dubbel 150gr burgare med bacon och med strips till..
antagligen kommer det inte gå så bra, men men.. ett försök

nej, ghostwisperer väntar (total addiction) och sen john blund, är riktigt lycklig över att han äntligen har bestämt sig för att hälsa på igen.

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0