Garderobsrensning :-(

Nu vart det äntligen gjort då, under stora påtryckningar från vänner som alltid hör mig klaga över att mina garderober inte räcker till och att det alltid ligger stora högar med kläder i varenda fotölj hemma hos mig.
garderobsrensning, *ryyys* får utslag av ordet. men, ett nödvänding ont när man handlar kläder i den takten som jag gör... resultatet blev 5 stora påsar till min systerdotter Nina 15 år, samt en påse till Anna som hon roffa åt sig som betalning för att hon var sååå snäll och övervakade mig så att jobbet blev gjort, tack för det Anna!!


                                       image11

Här är vi halvvägs genom förödelsen..


                              image12

Och såhär duktig tyckte anna att jag var... Anna hittar ni på http://amatory.blogg.se



Angående min fina tröja som jag visade upp i mitt senaste inlägg så är den av märket Juicy Couture, och jag har ingen aning om vart man kan få tag i den, som sagt så köpte jag den på tradera och där kan man ju alltid hitta små guldkorn om man har tålamod :-)


Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0