*Gäsp*

Snart dags för sängen. det värsta är att när jag väl lägger mej så e ja ju inte trött längre. Hur kan man vara jättetrött och inge trött på samma gång? Mysko de här med kroppen och sinnet :-)

För övrigt så fick vi skäll igår hos veterinären, hehe, eller ja, skäll och skäll. min kisse har problem med tarmen, för att använda lite finare svenska, så vi åkte in och fick meducin till han... Veterinären konstaterade då på fint medicinspråk; de va en fet katt för att vara så ung... schhh, inte så kissen hör, han får ju dåligt självförtroende ju!!
taskigt... nu blir det iallafall en bantningskur för min kisse.. jag ska hålla er uppdaterade på hur de går med det :-)

JAG
SAKNAR
MIN
KAMERA
!!!

men en ny är beställd av en kompis som jobbar på expert, en rosa denna gång, hihi, mycke bättre än en röd... mycke mera mej! hoppas på telefonsamtal snart... vill ha nu!

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0