Min 2:a gudson

I helgen var jag hos mina vänner, Tez och Matti, och hälsade på dom och min gudson Zeth som nu hunnit bli 1 månad gammal. Han är helgó och för det mesta jättelugn och glad. Det var trevligt att se att det går bra för dom med allting, jag har inte vart där så mycket, då jag inte haft ork alls att göra några större förändringar i den vanliga rutinen på senaste tiden.


här har ni Zeth i famnen på en stolt Soffie..
image15
jag vet... han ser inte så jätteimponerad ut när han titta upp på mig, även fast jag tyckte jag slog på charmen :-)

Nej, nu blir det en sväng upp till grannen, som givetvis hade tajming nog att ringa på när man låg så skönt och halvsov i badet... Ingen idé att försöka slappna av, det är alltid något som kommer i vägen. Story of my life. bara för de får hon bjuda på en kopp kvällskaffe har jag besämt... jag som har sömnproblem och allt, då gör kaffe sysen, behöver jag inte alls tänka på att kunna sova inatt heller.
kanske inte ska ta nåt kaffe då.. nej, nu har jag börjat tänka kaffe, så då blir det kaffe, annars blir jag bara grinig för att jag inte får nåt kaffe, och det blir ju inte så lyckat.

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0