nerbäddad, tidigt i morrn

Nyss komme från jobbet och gjort sig klar för sängen.
Klockan elva ska man då vara hos tandläkaren i morrn bitti. Sjukt hopplöst att kunna sova när man har press på sig att gå upp tidigt.
Någon som vill sätta en slant på att jag missar tandläkar tiden? We'll get back to that tomorrow...

Nej, de blir att slappna av med en dvd innan man slår igen locken, fick hem säsong 1 av ghostwhisperer idag *glad* så den måste man ju inviga.
Får nog bli så.

På tal om jobbfrågan här... det lutar väldigt åt det ena hållet nu, men för att inte frångå mitt vanliga veliga jag, så är det nog bäst att sova på saken.



Gnatt (om jag lyckas somna, annars see ya later)


Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0