vovvar, bowling och beställningar

Jag har blivit helt kääääär!
image17

NOTIS!!: jag menar hunden Egon allså.. inte min arbetskamrat, nej nej, han e ja inte kär i, tusan

Hunden Egon tillhör en arbetskamrat och Egon var på studiedag hos oss i fredags för han kunde inte vara hemma, och jag kan bara säga... JAG VILL HA!

Fredags kväll var jag och lite arbetskamrater på bowling efter jobbet och jag kan säga att jag hade tur som hade en kille på mitt lag som tävlar SM i bowling för annars hade jag blivit dyng-sist, hehe, men nu vann vi istället och det, som sagt, hade inte jag nåt med att göra.
Sen bar det av till Harrys där vi käkade gott och blev lite förfriskade. kvällen slutade på rockbaren inne på wictoria. Rasmus gjorde ett jättebra jobb på sin lilla invigning.

Har just vart inne på Ginza.se och beställt säsong 1 av serien Ghostwhisperer med Jennifer Love-Hewitt, en serie som jag började titta på för ett tag sen när det gick på vanliga 4:an. efter en halv säsong så flyttade de serien till Tv400 som jag givetvis inte har. men serien är så bra, så nu har jag äntligen beställt hem den. förhoppningsvis tar de hem fler boxar med den.

                                                image18

nej, dags att skölja ur blonderingen ur håret, har fått såpass mycket utväxt nu, att när jag har mina extensions i så syns det ganska väl.. hoppas bara att det inte blir för ljust nu istället.

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0