Älska Ledighet


                                                   SEMESTER



Att kunna stressa av
Vakna när man känner för det
Inte behöva spela tetris med tiden man ska hinna göra saker på
Slappa
Umgås
Andas
Att kunna vara sig själv


Min semester blev väl kanske inte som de var tänkt nu, kommer inte komma iväg och göra så mycket saker som det var tänkt.
Pengarna måste i första hand gå till räkningar.
Men det gör inte så mycket.
Jag spenderar så himla lite tid hemma så det känns riktigt skönt att vara just det; hemma.
Jag kan inrikta mig på min hobby i lugn och ro; hästar.
Är så himla dålig på att komma ihåg att umgås med mina vänner och min släkt, men nu har jag tid till det.
Så hemma är bra.
Hemma kan jag nog hitta mig själv igen.
Till att vara den jag egentligen är.

Det är skönt med semester nu.
Semester är bra.

Säg nåt!
Postat av: petrich - me gossip and fashion

ja, klart e de posh :D

2008-07-18 @ 14:22:38
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0