Ridning och föl på vift

Tjitt amalia va lång tid de tog i stallet! Kom just hem och jag som ska duscha och laga matlåda, kommer bli sent isäng idag igen. Men sista dagen innan semestern i morrn, så jag må väl stå ut.

Ridningen gick bra, Marie visade lite nya trix och Scarlett lär sig fort. Hon lär sig också fort hur man kan jäklas med en. Men jag kände en stor förbättring gentemot senast gången jag skulle försöka rida henne. (hon e ju unghäst, om ni inte läst mina tidigare inlägg om henne och inte så inriden)
Sen skulle Nikita med lille Fighter till sommarhagen igen och det gick ju bra till vi skulle lämna dem där; för då kom Fighter på att han inte alls ville gå där i hagen med mamma, han ville med oss. Så nu vet han hur man tar sig ut också.

Ska bli intressant o höra om han hittar på något sånt igen!


Förövrigt ska jag försöka masa mig upp i tid på lördag och åka o kolla på Marie när hon rider lektion för Stefan Spak igen.
Kan inte missa det, får bli att offra sin första semester morgon.

Nej, Hopp i duschen Soffie!!!!

Gnatt

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0