Saw IV forts...

Äntligen!!!!
Idag, i lugn och ro och utan drama fick jag äntligen se Saw IV. Och den höll måttet för mina förväntningar!

I övrigt denna vecka kommer jag inte göra mycket annat än att vänta på fredagen då jag äntligen får gå ut på semester.
Så det är okej att regnet står som spön i backen fram tills dess, men sen måtte de bli högsommar värme och mycket sol.


Det är egentligen allt jag har att komma med idag, förutom det faktum att stressen och nerverna har lagt sig nu efter helgen så jag börjar fungera som vanligt igen (höll på att skriva "som en normal människa" men jag vill absolut inte försöka föra er bakom ljuset; jag är allt annat än.)

Säg nåt!
Postat av: Tobias

svar: gonatt ;) haha!

2008-07-07 @ 22:03:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0