Helgen i stora drag

Fullt upp denna helgen med, som vanligt.. undrar när jag ska få en "ta igen mig helg" igen.

fredagen bestod av grillning och vätskeintag hos anna o daniel eftersom daniel blev gammal och grå den dagen. han fick en käpp med plinga och plunta på bland annat, passande =)
det blev vätskestopp på både Red Brick och Woodys den kvällen, men tog det riktigt lugnt.
riktiga höjdpunkten var att jag träffade en gammal "bästis" från gymnasiet som jag tyvärr har alldeles för lite kontakt med nuförtiden, men de lovade vi att det skulle bli ändring på vilken är skönt!!!!! =)

Igår kom Kusin Kerstine hit till lilla byn och partade loss. det vart mycket gamla tider snack över en flaska vin för att sen åka in på statt och dansa loss. Hel kul! ända downside skulle väl vara de där skövdekillarna som trodde de kunde betee sig hursomhelst, även när vi var så tydligt ointresserade.
Jag fattar inte att killar aldrig fattar att "nej tack, jag vill inte ligga med dig" betyder... just precis det, NEJ TACK! tröga människosläkten det där, men men. de gjorde bort sig själva så de va lite roligt att se.



Och idag då var det tårta för hela slanten då både daniel och anton skulle firas. och eftersom jag är typ del av familjen var jag bjuden så jag känner mig riktigt stolt =)
(ni är en del av min familj o jag tycker om er alla så mycket!)
och jag älskar tårta!!

image40

annanas o kiwi - gissa va god den va allså!!

nej, nu e de kojjen som gäller, upp o jobba snart igen. nån måndag ska ja komma till jobbet utvilad... det är min ambition iallafall... blir väl inte förn efter semestern kan ja tänka mig.

kram på er.

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0