Det tar sig, framsteg

Efter lite övertalning lyckades jag dra mitt lata arsle från soffan och ensamheten hemma till att placera det i fotöljen och "gemenskapen" i casa del forsman-vesa. vilket allså betyder att göra precis vad jag gjorde hemma, fast med två andra precis likasinnade runt mig. och en lika slöis hund med. härligt med vänskap. :-)


Och ja, härligt med vänskap!
det är så rörande att höra att om det nu skiter sig med en icke omnämnd grej, så har man ryggen täckt, baera erbjudandet om hjälp är värt så mycket. Love you guys! jepp... ja menar bägge två faktiskt :-)


För övrigt väntar vi nu med spänning på att det ska bli tillökning i stallet, Marie ska få ett föl... men de vill ju aldrig titta ut. det bara ligger där inne i Nikitas mage och mår gott. Dumma den, ja e ju nyfiken ju.
Förhoppningsvis så orkar ja mig upp i stallet nåt i veckan här oxå.
Min rygg och jag är inte riktigt kompisar så jag har fått sålla bland mina prioriteringar, tyvärr. Och det ger mig alltid dåligt samvete när jag måste sålla bort saker för vänner och göra saker för mig själv i stället, men ibland får man ta den besvikelsen.

Säg nåt!
Postat av: anna

klart man ställer upp. det är en självklarhet! vi är bästa bompisar och jag vet att du skulle göra detsamma om vi hamnade i den sitsen!

best bompisar forever!

2008-03-24 @ 18:28:02
URL: http://amatory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0