Partaj i Örebro idag

Godmorgon
Sitter här och väntar på att badkaret ska fyllas upp, tänk att det kan ta sån tid.

I kväll ska jag in till min tremänning Kerstine i Örebro och sova över. Vi ska ta igen alla år sen vi träffades sist över lite gott dricka och sedan bege oss ut i Örebros nattliv.
Kerstine och jag var jättebra kompisar när vi var små och lekte alltid på alla lov vi hade. Men sen är det ju som vanligt, man börjar högstadiet och sen gymnasiet och skaffar andra kompisar och har för mycket och göra och alla de där andra ursäkterna med jobb och tidsbrist.
Men för ett par veckor sedan träffades vi på min farbrors födelsedagsfest och konstaterade att det var dags att ta tag i saken. så de e va vi ska göra ikväll. Med besked också troligtvis. Ska bli så kul! Tråkigt bara att min förskylning inte släper greppet om mig, börjar bli trött på att gå runt och hosta o snuva.

Säg nåt!
Postat av: Tobias

svar: ja visst är det snyggt =)

2008-04-03 @ 20:07:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0