Dagens.... (plus rökningen)

Trött!
Har precis komme från stallet där jag spenderat de senaste 2½ timme. Scarlett hade stått i ett par dagar nu, och när vi kom till volten så hade de släppt ut en massa intressanta hästkompisar precis i anslutning. allt runt omkring var mycket mer intressant än mig. Konstigt det där.
Men vi kom överens efter en stund när vi hade värmt upp och jag fått spänna in henne. Det är ju väldigt viktigt det där med att de bygger musklerna rätt från början, så att de inte blir stela och får ont sen.
efter träningen tog vi en rask promenad också, som avslappning.

En annan kul sak hände idag med!
Lille Gambler's Fighter har blivit mer och mer social och idag skuttade han fram till mig när jag gick förbi och gav mig pussar på handen med hans lilla minitunga. Gud vad söta föl är!


       Ska ta mig in till duschen nu, sen blev jag inbjuden till dartturnering hos anna o daniel. hmm.. får se hur jag orkar. det har en förmåga att bli sent när jag är hos dom, och jag skulle verkligen behöva komma i säng i tid för att sova ikapp några timmar. är ganska slut och har inte fått mycket sömn på ett tag.

jaja, får se hur jag gör.


Rökningen ja.
Idag hittills sammanlagt 6½ cigg, det är mindre än hälften jämfört med en vanlig dag!! *glad*

Jag vet att det egentligen var sagt att jag skulle inte ta en cigg denna vecka; men det är jag som satt reglerna så jag får ändra dom, för se moral på det sättet, de saknar jag fullständigt hehe.

Men jag tycker att jag får godkänt idag!

ha de!

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0