Fullt ös, hela helgen

 Det har vart en pingst med drag i minst sagt.
Jag fick testa mina skills i gokart ännu en gång med jobbet. Vi brukar åka iväg på gokart turnering en gång i året ungefär och i fredags var det dags igen. vårt lag kom på tredje plats och jag hade den näst snabbaste varvtiden :-) Det är kul som skrutt, men jädrans vilken krock med ett staket jag gjorde, var en millimeter från att ramla ur karten och sviderna efter det märks idag i kroppen kan ja meddela.

    

efter gokarten va de god mat och nåra öl som gällde och sen vidare ut på en pubrunda. Hade en heltrevlig kväll till ja missa sista bussen hem, med ca 20 sekunder (givetvis, ja o bussar allså) Men jag fick den stora äran att inkvartera mig i Hubbe o Sofias gästrum så det löste sig ändå.

Igår var det en slappisdag ute i solen, vilket väder !!! Sommarkänslor!
Sen blev det kubbspel och öl hemma hos en polare, jättekul. Mitt lag vann bägge gångerna! (vet inte om jag hade så mycket med det att göra dock) Det var ett typiskt kubbspelsupplägg, 20% kubb, 80% öl.

       

Nu blire in till en kompis för den filmkväll vi har försökt komma ihåg i typ tre månader. schemana och minnena är på töpp!

kram på er!

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0