Lista

Hittade denna på Camillas blogg!



SÅ FORT DU LÄSER DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD: Regler: Du måste svara ärligt på alla frågor och sen utmana alla som läser det

SJU SAKER OM DIG SJÄLV

1 Är du singel? Japp
2 Är du lycklig? Jag försöker inbilla mig det ja
3 Är du uttråkad? Ibland, men inte just nu
4 Är du italienare? Inte vad jag vet
5 Är du cooling? Alltid!
6 Är du irländare? Nej, de tror jag inte
7 Är dina föräldrar fortfarande gifta? Japp!

TIO SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV.

1 Tror du på kärlek vi första ögonkastet? Klart man gör
2 Har du någon gång blivit sårad? Ja
3 Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger samma natt? Japp
4 Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja, de har hänt
5 Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja
6 Har du haft en hemlig beundrare? En hemlig beundrare vet man väl inte om att man har haft 
7 Är du kär? hm... vet inte
8 Vill du gifta dig när du blir stor? Ja, det är min ambition iallafall

TVÅ ALTERNATIV

1 Hår eller ögon? Ögonen
2 Katter eller hundar? Katter
3 Några få bästa kompisar eller jätte många vanliga kompisar? Bästa!
4 Tv eller Internet? Internet
5 Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola, men pepsi ibland, annars klarar jag mig inte
6 Utekvällar eller romantisk hemmakväll? Hemmakvällar om man e två, annars uteliv
7 Pengar eller lycka? Lycka!
8 Dag eller natt? Natt
9 Msn eller mobil? Mobil

TIO HAR DU NÅGONSIN

1 Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja
2 Brutit ett ben? Ja!
3 Gjort något du ångrar? Ja, de e väl klart
4 Hoppat Bungee Jump? Nej, aldrig!
5 Ljugit för någon du tycker om? Ja
6 Ätit en hel tårta? nja, vet inte
7 Gjort bort dig offentligt? Ja, de händer nu och då
8 Velat bli tillsammans med ditt ex? Ja, de har man provat
9 Gråtit när ett husdjur dog? Ja, varenda gång!
10 Velat försvinna? Ja, men det är ju bra att jag är kvar.

SENASTE

1 Telefonsamtalet du gjorde? Anna
2 Telefonsamtalet du fick? Anna
3 Personen du var med? Suzana
4 Roligaste grejen som hänt? ehm.... oj.
5 Personen du fick sms av? Hubbe
6 Du skrev till på myspace? Har inte myspace
7 Du kommenterade? Vet inte
8 Du tillbringade natten med? Min kisse som snodde allt täcke
9 Du kramade? Hubbe


Säg nåt!
Postat av: Tobias

svar: jag håller med ;D

2008-05-19 @ 23:00:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: johan

Jag vet att du haft en hemlig beundrare...

=P

2008-05-26 @ 18:00:44
Postat av: pix

ja alltså hon borde väl ha 1000 hemlige beundrare, annat vore väl konstigt tycker jag =)

2008-05-28 @ 23:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0