Sött av kuriren att kalla mej alkoholist

Blir nästan lite sur när jag läser i tidningen som jag lyckades hamna i i helgen att jag "försöker balansera kroppsvärmen med ett rejält vätskeintag". (utveckla uttrycket rejät, snälla. Jag hade vart på statt i fem minuter när du kom förbi med din kamera, och det där var min 4e öl, inte 74e) Tack du, din långhårige halvrockar wannabee! Ska du säga som fick prova fyra gånger innan du lyckades balansera både kameran och ciggen och ditt ego i samma näve. Mellan dig och mig är var det med all säkerhet inte jag som hade tilltagit ett "rejält vätskeintag" den lördagen, eller vad tror du; Karl Henricsson på Karlskoga Kuriren? Lika bra att sluta vara pratglad mot folk som kommer upp till en, för rätt vad det är så måste man börja förklara för sina bekanta att man inte alls har något problem med sitt vätskeintag.


jaja, så kan de gå när folk skriver som de vill.



Nu har jag fått vart sur en stund, så nu kan jag återgå till mitt ordinarie sinnestillstånd igen.

byebye

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0