Snöstorm och sommardäck är en kul kombination

Jag brukar alltid vara ute i god tid med vinterdäcken, men det är inte lätt när vintern bara stormar in. Blir inte enklare av att jag och mina vinterdäck inte bor i samma by. Mor och far står för förvaringsutrymmet där.




När jag gick från kontoret till omklädesrummet nu vid tolvsnåret konstaterade jag att snön stannade kvar på asfalten.
Jag blidde lite nervös så jag ringde min far, han jobbar på samma område som jag, och såg till så att han åkte efter mig på hemvägen. Gjorde mig lite tryggare; när de börja med att jag knappt kom upp för backen utanför jobbet, sen vart de ganska okej, sen... när de började falla snögubbar från himlen, det vart en centimeter snö på vägen och minusgrader. Då blev ja lite nervös faktiskt.
Men de gick bra. Jag är hemma och helskinnad.





Känner ni igen den här snögubben? :-)




Säg nåt!
Postat av: jonas

Men det e vell din halloween kostym va?? :P

2008-11-01 @ 11:30:16
URL: http://lifeofjonas.blogg.se/
Postat av: [elina]

SVAR; Ja riktigt knäppisar det har funnits och finns :)

2008-11-02 @ 14:53:42
URL: http://heretostay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0