Gud jag dör! dröm dröm dröm LiLLASYSTER

Japp, nu handlar de förstås om Lillasyster igen, men de e helt okej att ni tycker att jag är tjatig. Jag är ganska bra på att va de.
Okej, läget är såhär. Jag såg ju Lillasyster på PiP och det var det bästa under min semester, och slår ganska mycket övrigt med.
Nu kommer de igen. På Fredag. På Wictoria.
Jag trodde inte att möjligheten fanns, men tydligen.
Ja , och, va tjatar du om, bara och dra dit.
mja. vi får se. allt är inte rosenrött =)






I övriga nyheter.
Än en gång tillbaka på jobbet igen. De gick väl sådär. Humöret kunde ha vart en sådär miljard gånger mer glatt, men men. Vad förväntar de sig?

Åh, just de.
Jag ser fram emot Magnus Betnérs nya tv-program. I ditt ansikte.
Tror de kan bli bra. Se hur de reagerar =)

nej. jag är för trött för det här
godnatt

Säg nåt!
Postat av: Erik Keding

Nu är jag avundsjuk, hade gärna sett lillasyster live jag med. Varför ringde du inte?

2008-09-02 @ 18:08:45
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Johan

Lillasyster var så jävla bra på PIP, och det kommer de vara på fredag också =D

Jag skulle vilja se typ celebrity deathmatch: Magnus Betnér Vs Runar

2008-09-03 @ 08:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0