Man lär sig nya saker varje dag.


Ibland kan man vara förundrad över hur lite man vet om världen i ens direkta närhet.
Exempel följer.

* Satt och pratade strunt med min mamma om allt och ingenting och berättade för henne att jag hade vart på Lillasyster igen. Helt plötsligt kommer de fram att hon har vart ett Ozzy Osbourne fan i ett halvt sekel eller så, och att Hammerfall har blivit nya favoriter, så jag fick göra henne avundsjuk av att berätta att jag sett dem.
Vänta, vad?! Min mor, rockare.. somethings not right here. Sen började hon tala om olika sorters hårdrock och herregud vet allt.


Går man runt genom livet med så heltäckande skygglappar allså? Man tror att man känner folk, att man vet hur de fungerar och vad som är stort i deras liv. Men man har ingen aning.
I och för sig (eller iochförsig?) så går ja ju runt och basunerar ut för mig själv att det inte finns nån i min närhet som egentligen förstår mig och att min familj inte vet nåt om mig osv.
Då kan det ju inte vara på annat sätt än att det är samma sak åt andra hållet..

jaja, min mamma the rocker...

till min mamma då..
Ozzy och Lita Ford - Close my eyes forever


Säg nåt!
Postat av: maley

Den där låten är underbar=)

2008-09-07 @ 22:05:30
URL: http://misstrash.blogg.se/
Postat av: maley

Precis. Väldigt bra låt!



Jasså? :O Skönt att den gick över då, min sitter i fortfarande, haha=D

2008-09-07 @ 22:14:27
URL: http://misstrash.blogg.se/
Postat av: maley

Haha ja, du kanske ska tacka dom =) Haha! Fast ändå, hade man skoj dagen innan & kommer ihåg relativt mycket så är nog värt de!

2008-09-07 @ 22:35:06
URL: http://misstrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0