Väckelsemöte (flashback)

Satt och bläddrade bland kanalerna för att fördriva tiden mellan Idol 2008 och So you think you can dance.
Och på Svt1 visar de Väckelsemöte av och med Jonas Gardell.
Jag vet inte vad ni tycker om Jonas Gardell, men jag älskar honom. Han är så snabb i vändningarna och bjuder på sig själv och hans humor är riktigt.....; sjuk, and I love it. Jag beundrar folk som inte bryr sig. Det är en stor kvalitet hos folk. Att inte bry sig om vad folk tycker om en.
Iallafall så är hans show Väckelsemöte väldigt bra.

Till min flashback då.
Anna bjöd mig till denna show när han kom till konserthuset i Örebro; vet inte om det var till födelsedan eller till jul, men det var i present iallafall. Och det var en sån härlig upplevelse.


Nu ska jag titta vidare och mysa lite.


Vad tyckte ni föresten om den nya idoljuryn?
Jag tyckte de va härliga, och jag gillade Hanna skarpt, som sjöng take another little piece of my heart.

Säg nåt!
Postat av: Erik Keding

Tycker Gardell är riktigt bra när han är bra och riktigt dålig när han sviktar. Om du förstår hur jag menar.

2008-09-04 @ 17:26:37
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0