Låt inspirationen flöda.

First and foremost......
Mina naglar craves for you Anna!!!! =) jag vill jag vill jag vill ha krackelerade naglar nu!!
Har gått och längtat sen vi tala om de förra helgen =) *blink blink*
I pay... I pay with some Ängelörhängen you know... *blink blink*



Jag har börjat gjort smycken, eller ja, jag har hållt på en liten stund, men jag har börjat fatta grejen nu, hur man grejar finare örhängen som inte ser ut som nåt gjort på dagis. Jag Panduroknarkade en kväll och fick hem lite schyssta nya grejer så det är bara att sätta sig så fort inspirationen faller på.
Jag tror det här är min grej, eller kan bli iallafall.
Mamma och Syster Yster är så himla duktiga på att vara kreativa.
Mamma har alltid vävt fina tavlor och jackor och gardiner och allt annat som kan gå att väva, och hon målar och målar. Det är blommor på väggar och tak och det är så himla imponerande.
Syster är likadan.
Syster målade sin hall så himla fräckt, jag skulle aldrig våga tänka tanken att måla en liten hall i svart. Och det blev så bra! och går man in på Niinas blogg och letar runt lite så kan man finna va fint syrran målat där, som hawaii typ.
Jag säger att jag inte är nå bra på såntdär därför målar ja inte sådär. Men grejen är mest att jag är livrädd för att de inte ska bli som jag tänkt, och sen tappar jag lusten på stora projekt :-) har inget tålamod.

Men det här med smycken är kul! Bara man kommer förbi det faktum att det är pillimariskt som tusan och tålamodskrävande, tålamod är nåt jag aldrig förstått mig på. En såndär konstig grej som bara verkar meningslös.

När jag har fått igång på internet på min laptop igen så kommer de dyka upp lite bilder och så på det som jag lyckas prestera, se om det bara är jag som tycker att de blir fina, eller om ni kanske håller med!

Nu ska jag vänta in min karl som är ute i garaget och fixar nåt med nåt rör (ingen aning) så vi kan grilla lite sen och kanske leta rätt på en brasa ikväll att mysa framför, annars får vi göra egen i vardagsrummet.

Ha en jättebra valborg allihopa!

Säg nåt!
Postat av: Nellie

sv; Tack så jättemycket. :)

2009-05-01 @ 20:34:33
URL: http://nivena.blogg.se/
Postat av: Evalena

Nu får du ge dig att ge så mycket beröm man blir ju så uppblåst då och du gör skit snygga smycken så du har fått den genen också så bara du törs börja skapa så ska du se vad bra det blir allt hänger på att testa och du ska veta att det är bara att måla över om man inte blir nöjd för det har jag gjort många gånger.Du får ha det så bra gumman och hälsa frippe..

2009-05-01 @ 20:38:00
Postat av: Åsa

Sv: Ja det är så lätt att glömma bort bloggen ibland! Speciellt om man har massor att göra. Skönt att man inte är ensam om det i alla fall, haha! :) Ha det fint!

2009-05-02 @ 01:02:32
URL: http://enishi021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0