Så var man halvvägs då.

Hade en helt underbar 25årsdag igår. Tack till alla som kom!

Hela familjen (allså mestadels av både min och Frippas familj) samlades för tårtkalas här och de fick för första gången träffa varandra, våra familjer. Det var skoj och det gick bra, som tur är; blir så tråkigt om familjerna inte går ihop och sådär men nu slipper vi ju det, hehe.
sen började de andra "packen" ramla in här, och till slut var det en himla brokig (nej inte bråkig, läs som jag skriver) skara människor som satt ute på altanen och kollade av varandra :-)
Grejen med mina kompisar är ju att de kommer från olika umgängeskretser, så mina kompisar umgås inte med varandra typ... ja ni fattar.
Men det vart en jättetrevlig stämning och allt var frid och fröjd, möjligtvis med undantag för när vi körde killarna mot tjejerna på Kubb och killarna vann. (absolut genom fusk, helt klart)

Så blev det, och idag strosar jag runt på halvfart och har vart lagom nöjd med att städa undan gårdagens highlife.

Tack alla för en jättebra dag
Och tack för alla fina presenter;
En jättefin stekgryta från Ronneby Bruk
Jättefina släktfoton i ramar
En Ralph Lauren parfym
Ett sött set med ljushållare i porslin
Ett scrapbooking kit med massa bra grejer
En fin designad tavla (störst av allt kärleken)(till både mej och Frippa)
Två hinkar med nödvändigheter (städgrejer till huset, och massa godis som plåster på såren efter man städat)
Urcoola målade bokstäver att sätta upp på väggen
En Ed Hardy bikini
Fina smycken från I Am
Healing
Födelsedagspengar
Och en hel drös med fina blommor i buketter och krukväxter och en massa trisslotter.


Nu ska jag inte fylla år något mer då, eftersom 25 är en alldeles lagom ålder att hålla sig på resten utav livet.

Säg nåt!
Postat av: Evalena

Det låter som du hade en lyckad dag , du ska se att det är roligt att fylla 26 också det är inte så farligt och nu har du ju någon som du kan dela alla minnen med också och han kommer nog vara kvar tills du blir 92 ska du se då tycker du det är lika roligt att fylla år då med ska du se.Kramar

2009-04-26 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0