Dagens irritationsmoment

Where to start... hmmm...

Min bil har vart lite slö titt som tätt så idag åkte vi förbi OKQ8 och kolla läget på mitt batteri...
När mätaren visar "Dålig kapacitet" över displayen... betyder nog det att det är dags att byta till nytt batteri.. Precis va ja behövde, mer utgifter.


Kommer hem till min lägenhet och får börja med att städa min trappuppgång, glassplitter överallt. Vet inte riktigt vad som har pågått här medans jag har vart borta. Men de va ju inte va ja kände för att göra klockan elva på kvällen... får dammsuga där ute i morrn, och jag har glassplitter i händerna. Jippie..



Vart akutirriterad här en stund förut med, men de e de ingen idé att tala om, så de struntar vi väl i.



Säg nåt!
Postat av: Line

hoppas du får en bra dag:)

2009-01-14 @ 00:55:32
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: jonas

har du sagt att du inte får skräpa ner med glas så där hela tiden ;) hehe

2009-01-14 @ 12:06:53
URL: http://lifeofjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0