Jobba på egen hand.

Så fick man va hemma från jobbet resten utav veckan.

Men att jobba två dagar på sex veckor är väl rätt lagom va? *suck*

Som sagt, man jobbar ju på sågverk. Gör man det får man ju försöka hålla fingrarna i styr. Det gjorde inte Soffie idag.
Så nu sitter jag här med två stygn vid knogen på pekfingret och vet numer på riktigt hur färgen benvit ser ut, och med typ två liter (småöverdrivet, men jäklar de såg ut som det) blod mindre i kroppen. Men fortfarande med tio fingrar intakta.

Och det är ju det som har vart mitt mål sen jag börja där för 4-5 år sen; att när jag slutar på sågverket så ska jag sluta med alla fingrarna i behåll.

Snälla Iza som tog hand om mig så sött, och VDn som skjutsa mig och satt och vänta på vårdcentralen.

Nej, nu ska jag gå och vara sällskaplig med min älskling, stackarn vart så orolig när ja ringde.

Remember, håll fingrarna i styr!

Och just det, påminnelse till er som jobbar som sköterskor; Kom inte in i ett rum där patienten ligger och blundar i ren förskräckelse och utbrist - Jävlar va de blöder!  .....

Säg nåt!
Postat av: TeZ

Men Sofie då du får inte pilla på alting sådär ;-p Men i o för sig nu behöver du inte vänta tills nästa vecka för att få en (två) koppar kaffe hihi kram tez

2009-01-22 @ 11:45:18
URL: http://temaswedenzeth.spaces.live.com/
Postat av: Tezz

haha men soffie.... du ska alltid råka ut för nått... du får se upp vettu =)

2009-01-22 @ 15:43:41
Postat av: Jonas T

du ska alltid vara värst hihi... så du menar att det var mer blodspill på "sågen", än när jag satte saxen i näven på Prix... ;)

2009-02-09 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0