Sommartider...

... är boktider för mig.
Jag älskar att läsa, vilket jag tyvärr aldrig har ork eller tid till att göra annars, så riktig sommar för mig är en spännande bok, bra musik i mp3n och ligga ute i solsängen och bara mysa. Man behöver inte åka utomlands eller flänga och fara runt om man kan ha det just sådär på semestern.

Just nu läser jag Minette Walters med "Djävulens fjäder" -kriminalroman från 2005. Riktigt bra såhär långt, så det blir nog att mala igenom mina 4 övriga Minette Walters böcker också.

Lite från baksidan av boken

"I Sierra Leone i västafrika blir fem kvinnor brutalt mördade och tre unga rebellsoldater arresteras för brottet. Reuters utsända, journalisten Connie Burns, ifrågasätter deras skuld men ingen vill lyssna."-"Efter att ha bevittnat ett brutalt övergrepp på en prostituerad är Connie övertygad om att den skyldige är en man som påstås ha varit med i Special Air Service och som arbetar som livvakt åt en libanesisk diamanthandlare."


Myyys.
Och nu kan jag unna mej en stund med boken efter att ha tagit hand om den dära äckliga disken som stod och levde här *ryyys*


Och du syrran, jag är ledig, jag kan sova till kvällen om jag vill! :-P så de så!! *kram*

Säg nåt!
Postat av: Anonym

Hejsan, allt väl?=)

2009-07-14 @ 13:10:02
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Evalena

Näää du då ska jag komma och sparka dig ur sängen en tidig morgon ska du se..fniss..passa på att njut av lugnet för sedan när kottarna kommer då blir det ingen sov morgon inte och ingen lugn stund så passa på..asgarv..kramis

2009-07-14 @ 13:43:02
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jadu, din disk brukar ju leva så ja är inte förvånad ;) hehe

2009-07-15 @ 10:30:24
URL: http://lifeofjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0