Rest In Peace

Vi ses i Nangijala min gamle arbets(plats)kamrat, håll ställningarna där tills vi andra kommer efter!




Idag gick en trogen arbetare och en härlig person bort för oss, efter plötslig, tragisk och orättvis sjukdomshändelse. Det gick allt för snabbt och du var alldeles för kry och "ung" för att ryckas ifrån oss.

Jag kommer ihåg när jag började sommarjobba för detta företag när jag var 16 nånting och du var där och tog hand om mig och såg till att jag inte vart instängd i en tork eller överkörd av en truck. Du var omtänksam och snäll och man hade alltid något att prata om med dej.
Vi är många som saknar dig nu, men du har lämnat fotspår i vårt inre och för det vill jag tacka för den tid jag fick lära känna dej.

Ha de så bra nu där borta, i Nangijala.


 


Säg nåt!
Postat av: Evalena

Fina ord och jag tror att de som inte finns här med oss också kan se detta på ett eller annat sätt..beklagar verkligen med en stor kram från mig till dig lill syrran ,älskar dig.

2009-06-24 @ 05:18:47
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0