Vinst uppdate och "Bagge"freak in training!

Efter en detaljerad studie kom vi då fram till att *trumvirvel* - Visst är det vinst på var 4e!!
Vi talar om våra trisslotter givetvis.
Av mina 16 lotter blev detta utfallet:



4 vinstlotter!

Frippas vinster:



4 vinstlotter!

Miljonärer...... nje.
2x16 lotter gav 1/4 vinstutfall till ett värde av 175+125 kr!
Så genom ett utlägg av 800:- blev vinstutfallet 300:-, allså cirkusgurka 44% av utlägget går tillbaka i fickan. hmm.
Vad nu då? Tja... det är välla bara att fortsätta trissa tills det antingen bara blir nitlotter eller vi kan dra oss tillbaka från arbetslivet =)
300:- får man ju 12 trisslotter för. Vad oddsen säger borde 3 av dem vara vinstlotter (återstår att se)


---


Så till "baggarna" då..
Tidigt i morgon bitti bär det iväg mot Mantorp (det mantorp i östergötland, inte skåne) för årets upplaga av (och min första gång på) BugRun. Min älskade karl har ett brinnande intresse för VW baggar, bubblor - vad man nu väljer att kalla det. Han har blandannat i sina dagar byggt sin alldeles egna Herbie bil (om någon sett filmerna, kanske den senaste tillexempel med fröken Lindsey Lohan). Tyvärr är den då varken i hans ägo eller på svensk mark längre utan rullar runt på vägarna i England någonstans. 

 (älsklings f.d bubbla)(en av dem)

Nu ska jag allså drillas in i charmen med dessa Baggar. De e ju härliga bilar de tycker ja ju redan, och man ska absolut stötta varandras intressen, så det är ju bara att välkomna detta med öppna armar.

Om jag överlever återstår att se. Jag håller er uppdaterade!

Ha de!

Säg nåt!
Postat av: jonas

Såg en exakt lika dan bubbla på Scania i kga Idag Tisdag 9juni, vit och med nummer 53 fast den hade vit röd blå ränder på dörrarna ;)

2009-06-09 @ 21:11:38
Postat av: emma&evelina

hej! svara gärna på dagens ; vem bär den bäst? & dagens fråga :)

ha en bra kväll :)

2009-06-09 @ 21:18:59
URL: http://eemmaoeveliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0