Lämna nyckel till ens gamla liv bakom sig

Så idag lämnade jag nyckeln till mitt gamla singelboende vidare till M och S som nu omedelbart håller på som bäst att flytta in.
Kändes fruktansvärt skönt att allt är klart coh att man nu kan påbörja resten av sitt liv, men jag kommer också såklart att sakna min söta tvåa med det enorma köket och mysiga vardagsrummet.
Det var bara lite saker kvar att göra idag och M hjälpte mig med det sista då jag fick va hemma från jobbet idag för ryggen.
De hjälper ju så gärna till med tanke på att de får flytta in lite tidigare.

Nu börjar som sagt resten av mitt liv.
No more singellife för mig.
Gött de.

Systeryster och Kenta var här på kaffe medan sonen hade fotboll och det var kul att de kom och hälsa på och inspekterade lite.
Vi har ju iallafall husvakt nu om de vore så att vi skulle bort någonstans ;)

jaja.
Nej
Mer än så hade ja nog inte att skriva.
(hade massa i skallen alldeles nyss, men de brukar inte ta så lång tid innan jag tappar greppet om tankarna)


Säg nåt!
Postat av: Tez

Skriv in er! Släck ljuset! http://www.wwf.se/v/klimat/1212524-earth-hour-2009-anmalan-for-privatpersoner

2009-03-28 @ 16:03:15
URL: http://temaswedenzeth.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0