My laptop is alive!!

Äntligen!!
Ja, allså, min laptop har inte vart trasig så det är egentligen inte den jag har gått och väntat på. Däremot har jag och 3 inte komme överens på ett tag så både min 3telefon och mitt internet har vart av. Men nu är det bara att köra så det ryker igen *lycklig*

Fler glädjeämnen denna långhelg....

Frippa och jag firade 6 månader med att fara in till SF i ö-bo och kolla på Fast & Furious. Så mysigt och så bra film som jag bara har gått och längtat efter att få se.
Egentligen firade vi inte först, men sen gjorde vi det, lite tillsammans med vår date sådär... Frippa räknade efter och konstaterade att vi hade nått fram till halvåret nu.. (vi har så koll på läget hehe)
Så de vart riktigt mysigt.

   Har suttit hemma hos Anna i ett par timmar idag och finally fått mina naglar målade! De vart så jäkla bra... jag lägger upp ett kort här, men Sofie är lika bra med kameran som en elefant är på att smyga...


Jätteduktigt Anna, och ändå var de här första gången du försökte dej på sånthär mönster, all hail to the empress!



Säg nåt!
Postat av: Nina

Grattis te halvåret :D och snygga naglar! :) <3

2009-05-03 @ 11:11:53
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att du gillade det.. får vi se vad som händer nästa omgång

2009-05-07 @ 15:16:40
URL: http://amatory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0