Dienstag är väl ingen tokig dag.



Detta blev resultatet av älsklingens snickrande igår, mäkta fin och katterna är jättenöjda. Han e duktigt händig och dessutom så ger han inte upp i första taget min karl, all eloge till han.

Idag tänkte jag att jag skulle få lite gjort här hemma för ovanlighetens skull. Känner mig någorlunda fräsch och igång (precis just nu iaf) idag, så jag tänkte att..

* ..jag först och främst ska fixa en gravidförsäkring, för det är tusan på tiden.

* ..jag ska plocka upp tvätten från tvättstugan.

* ..jag kanske kan ta och träna liiite på bollen. (det är inte jätteroligt att träna när man har foglossning)


Säg nåt!
Postat av: TeZ=)

Jäkel vad snyggt!

Vad har han använt för material?

Hoppas det är bra med dig?! KRam Puss

2010-02-02 @ 18:05:18
URL: http://temaswedenzeth.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0