Fredag, börjar med mys!

Älsklingen kom och drog upp mig ur sängen efter att han komme hem från jobbet i morse och färdigt inne på rumsbordet fanns kokta ägg, tekakor med alla pålägg på och både oboy och juice framställt. Kaffet puttrade och kakorna väntade.
Det är fredagsmys :-)
Han vet hur man är en riktig charmör min karl!
Hjärta han!



Annars blir det väl inte så mycket gjort idag, får se om Åsa skulle titta förbi mellan sina jobbskift eller om hon glömt bort det :-)
Enda ansträngande jag ska göra idag som jag tänkt är väl att ta hand om min träningsvärk efter vattengympan igår, tanterna slår mig med hästlängder vad gäller muskler där inne på rehab.

Ikväll blir det kalas för svägerskans son också, så jag ska väll sätta mig och hitta lite julpapper att slå in present med :-)


Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0