Päron gruppen


Igår var vi iväg på vårt första Föräldragruppsmöte. Det var folk i vårt område som ska få barn i April/Maj, och det var en brokig skara människor. Inte så många var vi, men det är nästan bra det för då försvinner inte folk i mängden, utan alla får en chans att vara med och vara delaktig. Jag tror de kan bli skoj att gå på de där mötena faktiskt.
Torsdagar blir den stressiga dagen i veckan för mig framöver här, då jag både har vattengympa och föräldragrupp den dagen, men de kan ju va skönt att ha en dag att flänga runt på, då kan man vila sig med gott samvete (eller någorlunda gott iaf) de andra dagarna.
Börjar få träningsvärk nu varje gång efter vattengympan och det är ju dels ett gott tecken på så sätt att det är ett teckan på att det gör nytta och hjälper, och dels ett ganska dåligt tecken iochmed att det visar hur lite muskler jag har kvar i kroppen.
Hehe
När jag kliver upp ur bassängen efter en halvtimme däri känns det som att jag ska flyta ihop till en amöba på golvet, för kroppen blir tung, så tung, när man kommer upp. Alla extrakilos gör sig verkligen påminda då :-) 

I helgen ska jag få håret slingat, de börjar kännas lite platt och tråkigt, plus att jag helt börjat motsäga mitt tidigare påstående om att det är skönt att va nåt annat än blont ett tag.. Blondt är allt bra ändå.. hehe
Men nej, tänker absolut inte gå och göra en håravfallande tvärblekning alá fjortisbloggare, för jag saknar tillräckligt med idominsalva att ha på läpparna för att komma undan med det.
Men om jag slingar lite nu så får de lite liv, och så kan man slinga igen en annan gång och då blir de lite ljusare, och vem vet, kanske blir jag sinom tid lika korkad som jag en gång var.... eller ja, alla vet ju att korkigheten inte sitter i håret, men jag kanske kommer se ut som jag är... sinom tid..
ja, 
ni fattar :-P 


Här ser vi Jessica Simpson.
Tragisk info: Jag äger en exakt likadan tröja... Men det säger ingenting om mig som person... 


Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0