Hobby Hobby



Jag har halft om halft gjort klart en ram till vårt första babykort, det som saknas är namnet på ovansidan och födelsedatum på nersidan :-) Jag kände att de va lite för tidigt att kladda dit det hehe.


Älskling var så snäll och satte upp hyllor åt mig uppe på vinden i vårt mys/bio-rum, så nu har jag min egen lilla hobbyhörna där. (slipper jag sprida ut mej på varenda bord i hela huset, hehe)


(jepp, de e lågt i tak där, men åh så mysigt)

Jag håller ju på med lite allt möjligt jag beroende på vad jag känner för att göra (friskapande konstnärssjäl eller nåt löjl i den stilen hehe).
Just nu finns det ramar att måla, två eller tre korsstygnstavlor att göra klart, tre- fyra stickningar, smyckestillverkning,,,, och en massa smått och gott i scrapbooking-högen som man kan pilla med...
Jag kan nog hålla mig sysselsatt medan jag är hemma... om jag orkar :-)

Säg nåt!
Postat av: Claudia

hahahahaha jaaa min drömman!! XD nej alltså, kan inte förstå att av alla namn så kommer dom med förslag som knappt finns längre, för vem i dagsläget döper sin son till rolf? hahaha :P

2010-01-05 @ 16:40:17
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Du gör snygga grejer och jag bär mina örhängen med stolthet..kramis

2010-01-06 @ 21:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0