Jul på posten

  

Det är alltid så tråkigt när älsklingen jobbar sena kvällspasset, de blir så mycket mer ensamt på kvällen än de blir nån annan gång på dagarna av nån konstig anledning. Ikväll har jag iallafall roat mig med att måla naglarna. Jag älskar att måla naglarna i alla möjliga hemska färgkombinationer, och kvällens brun-orange kombination ser ni resultatet av här nedan. Jepp, jag är inte ett dugg bra på att göra raka och okladdiga linjer, men det gör inte så mycket; det är engagemanget i resultatet som spelar roll, inte skönheten.
   Jag fick ju en trevlig överaskning på posten häromdagen, en julklapp som bestod i en tremånaders prenumeration på nagerlack via ett företag som heter Nailmail. Julklappen kommer från min vapendragare i nageldjungeln såklart; anna. tack så jättemycke, jätteroligt och oväntat, hihi. De tre lacken här ovan var de jag fick denna gång!




hmm.. en timme kvar till karln kommer hem nu, bllir väl och spela spel på facebook som jag brukar när jag försöker få tiden att gå.
facebook gör en verkligen lite mer hjärndöd för varje dag som går, märkligt att man inte gör nåt åt det.

Säg nåt!
Postat av: Jeanette

alltid skönt med en uventet juleklapp

Jeanette

www.babydjungeln.se

2010-01-29 @ 10:41:37
URL: http://www.babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0