Sömnapné

Xena-Krigarprinsessan trodde jag var just de sorts sömnpillret som jag behövde idag, men jag blir inge tröttare här framför teven än va jag blev i sängen.
Egentligen är det inge fel på tröttheten för trött är jag, men så fort jag ska vända mig om och sova så flyger hundra tankar upp i huvudet om allt möjligt och sen kan jag omöjligt slå igen ögonen, och sen är det bara att gå upp.
Så sitter man här och filosoferar istället.
Jag hade en period för ungefär ett år sen som jag inte kunde sova alls och jag kommer ihåg hur utmattande det var när man var inne på typ 6 dygnet någonstans utan sömn. Vill ogärna uppleva det igen, men tyvärr bestämmer inte jag så mycket över de här perioderna i mitt liv.
Det går över och försvinner så småningom.
Det är mycket som snurrar i skallen just nu bara. Många undringar om nu och senare, saker som inte längre är som de var (och då talar jag inte bara om storleken på arslet)
Det handlar så mycket om att anpassa sig nu, och medans man gör det så plöjer dagarna fram och bara går och går. Och medans dom går så glömmer man bort sig själv i allt annat. Glömmer bort vem man är, och hur man känner och vad man vill.


Säg nåt!
Postat av: Syster yster

Du ska se att allt faller på plats allt efter som och du kommer att bli en helt underbar mamma men visst jag förstår att tankarna snurrar men lugn det lägger sig snart ska du se..kramis

2010-01-05 @ 18:28:44
Postat av: anna

Glöm inte bort bara att jag finns för dig vilken tid som helst på dygnet.. =)

2010-01-05 @ 19:08:41
URL: http://amatory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0