Nu va de klippt igen

Sådär!
Då va karln nyklippt igen. Vi kör ju budgetvarianten med han, så det är jag som leker frisör; och jag börjar få in snitsen någorlunda nu tycker ja.
Han ska strax åka och jobba ett pass så för min del blir det väl att se om det finns nåt på teven ikväll eller om man blir kvar framför datorn och spela spel. Finns alltid sätt att få tiden att gå.

Igår var jag alldeles gräsänkling och fri och hade bilen och kunde göra precis va som helst! De va underbart tyckte jag när karln drog ut med sin polare för lite pimpelfiske. (inte just att karln drog, men ja; ni fattar)
Ändå tog de nästan en timma innan hjärnan på riktigt reagerade och jag faktiskt reste på arslet och åkte någonstans. Helt otroligt va fast man kan bli på en stol! Hamnade iallafall hemma hos halta och lytta Jonas på kaffe, efter ett års fikainbjudningar fick ja äntligen se hur fint han och Jessica bor.

Övrigt så har vi fixat med att ställa iordning babysängen i sovrummet så nu känns det att det är på G. Kan ju va skönt att ha allt klart i förväg om de skulle bli nåt.

Säg nåt!
Postat av: Jonas

ja tänka sig vad tiden går o kaffebjudningarna bara växer på hög ;) haha

2010-03-10 @ 23:45:08
URL: http://lifeofjonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0