Rubrik ! (idétorka)

2cm på två veckor har magen växt, så allt ser jättebra ut. I eftermiddag så ska vi på studiebesök på BB och se lite hur de är där och så. Värst spännande vet jag inte om de blir, BB har man ju vart och hälsat på förut så de vet man ju hur de ser ut, men de säger säkert en massa viktiga saker om förlossningen så de blir nog bra.

Vårkänslorna fortsätter att spira på dagarna här och det är så härligt med lite energi av solen. Ta en promenad runt kvarteret (mäkta långt kan ja ju inte påstå att det är runt, men de räcker väl för lilla mig) och sitta på trappen och värma näsan. Då får man liiiite mer lust att kanske gå in och slänga i en tvättmaskin sen.
Idag är jag dock lite i segaste laget; har inte fått sovit mycket inatt. Katter överallt ivägen när jag vände och vred på mig, alldeles för varmt va de och sammandragningar i magen varvat med sparkar. Tillslut så väckte ja och skällde på karln för att han snarka, (fast mest tror jag de va för att han sov så skönt när inte jag kunde de) men han vände bara på sig och somnade om. Han har inte heller nåt minne av att ha blivit skälld på, vilket är jättebra för då vet ja ju att jag kan skälla massa på han på nätterna om jag har lust =) utan att känna dåligt samvete.
Tillslut gick jag iallafall upp och satte mig i köket och storgrina för att hela världen var emot mig när jag försökte sova, tog ett glas mjölk, och gick in och la mig igen...

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0