Sol sol sol!!

Gud va viktigt och skönt det har varit med solsken nu i två dagar! Igår satte jag mig fullt påbyltad ute på trappen och solade näsan och drömde om våren, och det är nog vad jag ska göra härnäst idag med. Efter en mindre personlighetskris så börjar humöret bli bättre igen och man kan komma igång lite.
Det är bara så mycke frågetecken och orosmoment och saker som inte går att planera som ligger i framtiden här nu så det väller över ibland.
Men nu är det lugnt.
Nu är det bra.
Idag ska jag prova mig på att bygga jysk-möbel själv medan karln är på jobbet. Vi köpte en liten klädbyrå; och jag hoppas att det inte är en cykel när jag har snickrat klart, de vore tragiskt och onödigt, eftersom vi båda redan har en cykel...
Iallafall så måste vi ha bort den gamla stora byrån i sovrummet för att få plats med barnsängen, så då fick vi köpa en mindre byrå för mina sista julklappspengar (tänk va länge de har räckt ändå!) så att vi har någonstans att förvara strumpor och dylikt på.
Som sagt, jag ska bygga själv idag så de kanske blir pannkaka av alltihop, men vi håller tummarna.

I övrigt händer välla inte så mycket idag, så det är väl bara att sätta fart.


Säg nåt!
Postat av: Agneta

Klart att du fixart..

2010-03-04 @ 12:22:32
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0