Häxfest i Ur-orten



Jaja, Jag är några veckor sen med hela denna Happy Halloween grejen... Men vet ni, de e bara sånt ni får ta om ni ska hålla på och läsa min blogg.
Det är faktiskt inge större fel på mig bara för att jag är lite efter ibland.

Jo och just nu är jag ju hemkommen från en ypperligt trevligt tillställning på Café Kaffebönan i Åtorp.
Har ni vägarna förbi där (*torrt skämt*) så måste ni verkligen fika där!
Tillställningen hålls 2 ggr om året (Påsk o Halloween) och kallas Häxfest.
Påsk och Halloween vet ju alla är helgdagar uppförda för att helga husens alla gnälliga kärringar.
Dock fanns det inga sånna på vår fest i Åtorp.
Inge gnäll, bara babbel och tjatter och alldeles för mycket och för god mat.
Stackars oss!


Detta event delades förstås med min kära Syster Eva-Lena! Tack för en underbar kväll! Alltid kul att få chansen att umgås mer!




Säg nåt!
Postat av: FruVesa

gnälliga kärringar? Finns det sådana? =)

2011-11-14 @ 20:32:47
URL: http://fruvesa.se
Postat av: Soffie

hahahahahahaha

2011-11-19 @ 12:25:47
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Och här kommer sennnnnnaaaaa jag med min kommentar då då =) Det är alltid lika trevligt att träffa dig också och vi gör om det så fort vi får tillfälle igen =)

2011-12-15 @ 18:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0