Ärofyllt uppdrag

Jo, ja lever. Har bara bättre saker för mig än att sitta här. Livet snurrar på och man är glad, sprallig och mer medveten om allt runt omkring. Jobbet är lika boring som vanligt.
Men det är inte mitt livs vardag vi ska prata om nu. Utan om nåt annat.

Jag har fått det ärofyllda uppdraget att vara brudtärna på min bästa väns bröllop. Stunden är äntligen inne och jag är så glad för deras skull nu.
Men tjitt va grejjer som ska göras.
Och för att inte tala om .... *trumvirvel* möhippan... hehehe... de ska bli kul =)

sen är de ju de här med att de vill att jag ska stå för kärleksdikten till ceremonin. Okej, visst.
Gick igenom mina diktböcker för att se om det fanns nåt att börja med.. ehh..
Sofies dikter är inte lagda åt de hållet tydligen så det är bara att vässa pennan och försöka komma på nåt.
Men inspirationen finns ju där, så de blir nog inga problem.. ;-)

well well.
ne. nu orkar ja inte skriva nå mer.
Men så ligger de till

Kram på er

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0